کابینت جزیره آشپزخانه کلاسیک و لاکچری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



خرید کابینت آشپزخانه به‌صورت آنلاین یکی از مهم‌ترین خدماتی است که گروه دکوراسیون داخلی کالاکسا به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فروشگاه آنلاین کالاکسا پیش‌گام در فروش آنلاین کابینت آماده آشپزخانه در انواع کابینت آماده مدرن، کابینت کلاسیک، کابینت نئوکلاسیک و کابینت تکی. این محصولات در انواع کابینت ممبران، کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس ایرانی و ترک و کابینت نئوپان طراحی و تولید می‌شوند. محصولات کابینت ارزان قیمت آماده را می‌توان به‌صورت آنلاین از فروشگاه اینترنتی کالاکسا خریداری کرد. جهت سفارش و خرید کابینت آماده و سایر محصولات ما می‌توانید علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاین کالاکسا به‌صورت حضوری نیز از شوروم ما واقع در سعادت‌آباد نیز دیدن فرمایید. از دیگر خدمات گروه کالاکسا می‌توان به خرید صفحه کابینت شرکتی، خرید جاکفشی چوبی مدرن، خرید کمددیواری درب ریلی، کمد لباس درب ریلی، درب ضدسرقت، کابینت جزیره آشپزخانه، دیوارپوش ماربل شیت و… اشاره کرد.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی کالاکسا و آدرس kalaxa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 55
:: باردید دیروز : 6
:: بازدید هفته : 81
:: بازدید ماه : 81
:: بازدید سال : 824
:: بازدید کلی : 3281

RSS

Powered By
loxblog.Com

سفارش آنلاین کابینت آماده نصب و سفارش آنلاین کمد درب ریلی مطابق با سلیقه و ابعاد مورد نظر شما

کابینت جزیره آشپزخانه کلاسیک و لاکچری
دو شنبه 25 ارديبهشت 1402 ساعت 14:40 | بازدید : 189 | نوشته ‌شده به دست کالاکسا | ( نظرات )

جزیره آشپزخانه به‌صورت یک کانتر و یا یک کابینت مجزا در مرکز آشپزخانه بافاصله مناسبی از سایر یونیت‌ها قرار می‌گیرد. این بخش به‌گونه‌ای طراحی می‌گردد تا نمایی شبیه به یک جزیره را پدید آورد و از هیچ طرفی به کابینت‌های دیگر و یا دیوار اتصال ندارد. نوع سبک آن باید متناسب با سایر یونیت‌ها باشد. اما برای انتخاب رنگ می‌تواند از رنگ‌های کاملاً متضاد و یا هم تناژ استفاده کنید.

جزیره کابینت ممبران

کابینت جزیره آشپزخانه ممبران همانند سایر محصولات کابینت ممبران دارای مغزی ام دی اف با روکش وکیوم پی‌وی‌سی است. این محصولات که با نام جزیره کابینت وکیوم نیز شناخته می‌شوند از نظر کیفیت در سطح بالایی دسته‌بندی می‌شوند. همچنین در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارند. جزیره کابینت ممبران کلاسیک در محدوده متوسط قیمت قرار دارد و از جزیره‌ تمام چوب طبیعی کلاسیک یا روکش چوب قیمت پایین‌تری دارد.

ویژگی‌های جزیره آشپزخانه لاکچری

جزئیات در طراحی جزیره آشپزخانه کلاسیک اهمیت زیادی دارد. هر چقدر از  جزئیات بیشتری در تولید این محصول استفاده شود قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. در آشپزخانه‌های لاکچری از منبت‌کاری‌های زیادی برای زیباسازی استفاده می‌شود. جزیره آشپزخانه لاکچری نیز دارای طرح‌های برجسته زیادی است که خود در قیمت جزیره کابینت مؤثر خواهد بود. جزیره سبک کلاسیک دارای درب‌ها و ستون‌هایی مزین به گل‌وبوته برجسته است.

سفارش انواع کابینت کلاسیک ممبران کالاکسا

جزیره آشپزخانه کلاسیک

  • رعایت تمام جزئیات سبک کلاسیک

سبک کلاسیک کابینت دارای ویژگی‌های ظاهری مهمی است که در جزیره کابینت نیز باید به آن دقت شود. در این سبک منبت‌کاری و ابزارکاری‌های زیادی دیده می‌شود. بدنهٔ آن دارای قاب منبت‌کاری‌شده است و قالب ستون‌هایی در ۴ طرف آن مشاهده می‌شود که گاهی این ستون‌ها نقش پایه را ایفا می‌کنند و گاهی جنبه تزیینی دارند. در این نوع جزیره‌ها از یراق‌آلات ساده استفاده نخواهد شد.

  • انتخاب رنگ

انتخاب رنگ در این سبک می‌تواند با طرح و رنگ چوب باشد که بسیار رایج است. رنگ پتینه و یا رنگ سفید مات در سبک کابینت و جزیره کلاسیک بسیار طرف‌دار دارد. رنگ‌آمیزی پتینه برای جزیره کلاسیک بسیار شیک و لوکس است.

  • انتخاب صفحه کابینت

صفحه کابینتی که برای روی کانتر جزیره انتخاب می‌کنید باید با سایر اجزای آشپزخانه شما هماهنگی داشته باشد. اصولاً برای تمام صفحات کابینت‌ها و جزیره از یک مدل و طرح استفاده می‌کنند. اما می‌توان برای جزیره از طرح و رنگ متفاوتی استفاده کرد. گرانیت و یا کوارتز مشکی ساده و یا طرح‌دار و سنگ ماربل با رنگ سفید برای جزیره کلاسیک انتخاب مناسبی است. بروی صفحه کابینت می‌توان سینک ظرف‌شویی و یا گاز نیز تعبیه نمود که همه اینها به سایز صفحه، متراژ آشپزخانه، ‌سبک زندگی و سلیقه شما مرتبط است. همچنین می‌توان صفحه کابینت را کمی بزرگ‌تر از کابینت جزیره آشپزخانه سفارش داد و با قراردادن چندین صندلی در کنار آن، ‌از آن به‌عنوان میزناهارخوری استفاده نمود.




|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: